جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۸۶۶
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: امروز دشمن از طریق جنگ ترکیبی و شناختی در فضای مجازی می‌خواهد حاصل خون شهدا که نظام اسلامی است را از ما بگیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی ظهر دوشنبه در مراسم یادواره شهدای گمنام و ۲۴ شهید شهر بردستان، اظهار داشت: شهدا به عنوان منتظران واقعی امام زمان (عج) همواره در آماده باش و گوش به فرمان ولی فقیه و امام راحل بودند.

امام جمعه دیر با اشاره به جانفشانی شهدا برای زمینه سازی ظهور، بیان کرد: شهدا مشعل‌های فروزانی هستند که هدایتگر و راهنمای ما هستند و حضور ما در یادواره شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی تاکید کرد: از شهدا درس ولایت مداری، ایثارگری، فداکاری و دفاع از ارزش‌ها را بیاموزیم و با الگوگیری از آنها سبک زندگی شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم.

حسینی با بیان اینکه امروز بزرگترین وظیفه ما پاسداری از ارزش‌هایی است که شهدا جانشان را در آن راه فدا کردند، ادامه داد: امروز دشمن از طریق جنگ ترکیبی و شناختی در فضای مجازی می‌خواهد حاصل خون شهدا که نظام اسلامی است را از ما بگیرد.

امام جمعه دیر عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مانند شهدا منتظر واقعی امام زمان (عج) باشیم باید از نظام اسلامی دفاع کنیم و مقابل فتنه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر