جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۳۷۳
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: فرماندار دیر گفت: محدوده شناگاه‌های مجاز در دیر مشخص و ناجی در آنجا مستقر شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، یونس باربرز صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر اظهار داشت: آب و هوای مناسب جنوب کشور در ایام نوروز در کنار نعمت دریا باعث شده تا تمام بنادر هدف گردشگری مسافران نوروزی باشند.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر برنامه ریزی در حوزه رفاهی، امنیتی و شئونات اسلامی در ایام نوروز، افزود: شهرستان دیر در حوزه دریایی به ویژه در ایام نوروز حادثه خیز است و باید تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار اتفاقات تلخ سال‌های گذشته اندیشیده شود.

وی داشت: به جز کمپ‌هایی که توسط ادارات به ویژه شهرداری‌ها برنامه ریزی شده، از برپایی چادر در ساحل جلوگیری شود و محدوده شناگاه های مجاز مشخص و ناجی در آنجا مستقر شود.

باربرز خواستار فراهم سازی امکانات لازم برای سالم سازی دریا توسط بخشداران، شهرداران و دهیاران شد و گفت: شهرداری دیر پلاژ موقت بانوان به منظور استفاده شهروندان و مسافران نوروزی در ساحل شهر دیر راه اندازی کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب و پذیرایی مناسب از مسافران در سال‌های گذشته، اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال جمعیت زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی به شهرستان دیر مسافرت کنند که باید مایحتاج ضروری آنها را تأمین کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر نصب تابلوی هشدار در نقاط حادثه خیز شهرستان به ویژه در حوزه راه‌ها، ابراز کرد: مساجد نزدیک به ساحل در ایام نوروز فعال باشند.

وی افزود: از ظرفیت رسانه برای انعکاس صحنه‌های خوب از شهرستان استفاده کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر