چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر:
کد خبر: ۱۳۴۵۳۷
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ابلاغ کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده ها خبر داد و گفت: ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعامل مجموعه راهداری و پلیس راه‌ها در راستای امنیت راه و ترافیک همواره در اولویت است.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش سوانح در ایام نوروز به عنوان دوره زمانی پرتردد، ابلاغیه کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده‌ها برای رعایت توسط ناوگان عمومی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: با توجه به ابلاغیه کاهش سرعت، تمام دوربین‌ها در مرکز مدیریت راه‌ها طبق همین مصوبه اصلاح شده اند و اعمال جریمه می‌کنند.

لزوم رعایت ایمنی در جاده‌ها

وی خاطر نشان کرد: ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در استان بوشهر فعال است.

اخترشناس تاکید کرد: اولویت مهم وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام تمهیدات لازم جهت داشتن سفری شاد و ایمن برای هموطنان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر افزود: مسافران نیز ضمن زمان بندی مناسب سفر خود در بازه‌های نوروزی به رعایت نکات ایمنی اهتمام ورزند و رانندگان در طول مسیر هر سه ساعت یک بار در مجتمع خدمات ایستگاهی بین راهی استراحت کوتاه کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر