پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۵۸
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: آئین استقبال از اولین مسافران نوروزی که از سراسر کشور وارد شهر شهر بوشهر می شدند با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، فرماندار بوشهر، مدیران‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، اورژانس پیش‌بیمارستانی و پلیس راه در این آئین حضور داشتند و با اهدای شاخه گل به استقبال مسافران رفتند.

احسان ایزدپناه، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استان ۲۷ تیم ثابت و دو تیم سیار امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای حضور در مناطقی که احتمال حوادث غیر مترقبه وجود دارد، در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه جمعیت هلال احمر استان برای اجرای طرح نوروزی آماده شده است اما از آنجا که در بخش‌های مختلف امدادی هم فعالیت می‌کند برای طرح مقابله با حوادث غیر مترقبه احتمالی ناشی از وزش شدید باد و بارش‌های پراکنده هم تیم‌های امدادی ما در بخش‌های مختلف در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تاکید کرد: از مسافران نوروزی و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران استان توجه داشته باشند و از حضور در مناطقی که احتمال بروز حادثه در دو روز آینده دارد خودداری کنند.

ایزدپناه، فعالیت نیروهای خدمات‌رسان طرح‌های نوروزی را سبب آرامش خاطر و اطمینان بیشتر مسافران دانست و تصریح کرد: برخورد مناسب و پاسخگویی خوب به مسافران و گردشگران یک اصل مهم و اساسی در روند خدمت‌رسانی ستاد تسهیلات خدمات سفر با مردم است.

در این مراسم به تعدادی از مسافران و میهمانان نوروزی که وارد شهر بوشهر شدند از سوی فرماندار و مسئولان شهرستان بسته‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان دیر اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر