شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۷۴
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در طرح نوروزی که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته شروع شده تاکنون چهار میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۷۷ دستگاه وسیله نقلیه در جاده‌های استان بوشهر تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارشش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل تردد در ۶۰ جاده‌ اصلی مجهز به ترددشمار برخط استان بوشهر، از ابتدای این طرح تاکنون تردد در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش دارد.

وی بیان کرد: سه میلیون و ۹۳۱ هزار و ۱۴۹ دستگاه وسیله نقلیه در این مدت به استان بوشهر وارد و سه میلیون و ۴۱۳ هزار و ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده‌ و بقیه ترددها نیز درون استانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی از این استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۲ و ۲۵ درصد افزایش دارد.

اخترشناس میانگین سرعت متوسط خودروهای عبوری از جاده‌های استان بوشهر در این مدت را ۸۳ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: ورودی و خروجی مرکز استان در محور چغادک- بوشهر و بالعکس پرترددترین جاده استان بوشهر بود،همچنین رفت و برگشت محورهای بوشهر- دیر و بوشهر-گناوه در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی عنوان کرد: چهار هزار و ۳۳۶ کیلومتر انواع بزرگراه، راه اصلی،فرعی و راه روستایی در استان بوشهر وجود دارد که از طریق ۶۰ دستگاه تردد شمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری، سه سیستم توزین در حال حرکت و ۴۸ سامانه ثبت تخلف در محورهای استان بوشهر مورد پایش برخط است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر