شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۸۸
جمعه ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عوامل تورم مشخص است و مسئولان باید با برنامه ریزی با عاملان رشد تورم برخورد کنند.‌

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار امسال را مهار تورم و رشد تولید عنوان کردند، زیرا مساله اصلی مملکت، اقتصاد مردم است.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصاد باید مشکل اقتصادی را در فضای زندگی و سفره مردم حل کند اظهارکرد: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ سال سختی در عرصه معیشت بود و مسئولان باید در سال ۱۴۰۲ چنان عمل کنند که شیرینی خدمت، در حوزه اقتصاد، جبران شود.

صفایی بوشهری به مواردی در خصوص رشد تورم نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان در رابطه با مهار عوامل تورم باید با یک برنامه ریزی دقیق، نظارت کارآمد و برخورد قاطع با کسانی که عامل رشد تورم هستند داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه ریزی کاربردی برای رشد تولید افزود: در راستای افزایش تولید و کاهش تورم باید با یک برنامه‌ریزی کاربردی قابل اجرا برای همه دستگاه‌ها به خصوص دستگاه‌های اقتصادی کشور وارد کار عمل شد.

امام جمعه بوشهر گفت: در راستای عملیاتی کردن شعار سال از کارهای نمایشی، بنر و پوستر زدن، صحبت کردن و عمل نکردن پرهیز شود.

وی با تاکید براینکه برای مهار تورم باید آستین را بالا زد تاکید کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص مهار تورم و رشد تولید باید اجرایی و از انجام کارهای سوری پرهیز شود.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: در تعطیلات عید و ماه مبارک رمضان قرار داریم و سفره مردم و به ویژه نیازمندان نیاز به حمایت دارد مسئولان، خیرین و مردم با عنوان "بهار همدلی و شکوه همیاری"، بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی را جمع آوری و به افراد نیازمند کمک کنند و در استان پویش مواسات را اجرایی کنند تا مثل همیشه استان در کشور ممتاز باشد.

صفایی بوشهری اضافه کرد: پارسال مردم نوع دوست استان ۲۹۴ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند و تا بهمن امسال نیز ۳۰۵ میلیارد تومان خیران کمک کرده اند.

وی تاکید کرد: برای مراعات و حفظ قانون عفاف و حجاب در فضای ملی و استانی برنامه ریزی شود و در ماه مبارک رمضان روزه خواری علنی نشود حتی اگر مسافر باشد.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: روسای قرارگاه عفاف و حجاب و ساماندهی سواحل همت ویژه کنند و با حضور بیشتر در صحنه با بدحجابی برخورد کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر