جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۵۶۴۳
سه‌شنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۵

فکرشهر: «محمد شایسته» تهیه‌کننده‌ی سینما در استوری خود، از مجری و مداحی که در تلویزیون و در صحن حرم امام‌حسین، به فیلم ‌«برادران لیلا» حمله کرده بود، به‌ شدت انتقاد کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، او نوشته است: «فیلم «برادران لیلا» رو دزدی می‌بینی‌د، بعد کنار حرم، برای دنیا و آخرت مردم حرف می‌زنید و تصمیم می‌گیرید. حتماً نماز و روزه‌ی شما قبول است. التماس دعا»

«سید جواد پرئی» مجری برنامه‌ی تلویزیونی «مضیف» در اظهاراتی تند علیه سعید روستایی گفته بود: ما به نابودی هیچکس راضی نیستیم. قلب ما مشتاق این است که آدمی که دارد اشتباه می‌رود، هدایت شود، ولی آقایی که یک فیلم ساختی با برادران کذا… فکر کردی کار اجتماعی داری می‌کنی؟ گفت از کوزه همان برون تراود که در اوست… من بیشتر فیلم‌های تو را نگاه کرده‌ام. فرهنگ ما را نشناختی.

او ادامه داده بود: ما هزار تا مشکل داشته باشیم چشم امیدمان به اسکناس‌های ته جیب‌مان نیست. به قیمت ارز روی تابلوهای صرافی نیست. چشم امید ما به خداست و به اهل بیت و عقایدی که داریم. اگر حالت بد است و تلقین ناامیدی و تشنج می‌کنی، دلیلش را توی خودت ببین! تو در یک جا به پوچی رسیده‌ای.

همچنین «سیدبشیر حسینی» هم به کارگردان فیلم «برادران لیلا» اینگونه حمله کرد: کسی که هیچ جیز ندارد، برای مردم هیچ چیزنمی‌خواهد. خودشان این سو و آن سوی آب، کاسبی می‌کنند و به ملت می‌گویند کاسبی را تعطیل کن! تو برای گفتن این مطلب که «کاسبی‌ات را تعطیل کن» داری پول می‌گیری! با کاسبی نکردن مردم داری کاسبی می‌کنی و می‌خواهی از بدبختی مردم، پول در بیاوری. این خیلی حقیرانه است. و تو از شرافت دم می‌زنی؟! من به نظرم این انتقام گرفتن از ملت است.

پیش از این، سعید روستایی کارگردان و تهیه‌‌کننده‌ی این فیلم توقیفی، با انتشار یک تصویر از قهقهه‌ی بازیگران فیلم خود، تلویحاً از انتشار این فیلم در فضای مجازی -بدون مجوز سازمان‌سینمایی- استقبال کرده بود. این اقدام روستایی، واکنش تند سازمان سینمایی را به‌دنبال داشت که به طعنه از روستایی پرسیده بود «نکند نسخه‌ی غیرقانونی را خودتان پخش کردید؟»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر