شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۷۶
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: از مشکلات عمده‌ بیمارستان اهرم کمبود پانسیون برای استقرار پزشک است که تلاش می‌کنیم این معضل را حل کنیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح پنج شنبه در نشست با معاون بهداشت علوم پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: از مشکلات عمده‌ی بیمارستان اهرم کمبود پانسیون برای استقرار پزشک است که با هم‌افزایی مجموعه‌های فرمانداری و علوم پزشکی و مشارکت‌های مردمی، در این وضعیت کمبود اعتباری، تلاش می‌کنیم معضل پانسیون‌ها را حل کنیم.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: مردم همه روزه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی را ارزیابی می‌کنند و مدیران اجرایی این مجموعه همیشه باید در میدان باشند.

لزوم بهبود زیرساخت‌ها

وی بیان داشت: تیم کاری آقای ملکی و معاونین‌شان بسیار پاکدست بوده و عملکرد خوبی داشتند، اما خروجی عملکرد ایشان و تیم مدیریتی علوم پزشکی استان باید در سطح تنگستان و بیمارستان اهرم نیز دیده شده و خواسته‌های به حق مردم در زمینه درمان محقق شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در حالی که فضای سخت افزاری برای زایمان در بیمارستان اهرم وجود دارد، اما امکانات آن موجود نیست و همین باعث می‌شود که زوج‌ها برای ثبت فرزندآوری خود به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

بیمارستان اهرم نیازمند تحول

لطفی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم را نیازمند تحول هم در بخش نیروی انسانی و هم در بخش تجهیزاتی دانست, یادآور شد: در سفر ریاست محترم جمهور یک سری امکانات و چند پانسیون در سطح بیمارستان اهرم و درمانگاه‌های روستایی و خانه‌های بهداشت شهرستان اجرایی شدند که از علوم پزشکی استان بابت این خدمات تشکر می‌کنم.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: در راستای تقویت ازدواج و فرزند آوری زوجین جوان، آمادگی داریم یک بسته حمایتی و انگیزشی حاوی خدماتی چون اهدای رایگان زمین‌های مسکن ملی، تسهیلات کم‌بهره و کمک به ایجاد شغل برای جوانان در نظر بگیریم.

رشد فرزندآوری

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با زوج‌ها در سطح شهرستان، نشست‌هایی برگزار کرده و با این افراد از عواقب منفی نداشتن فرزند و یا تک فرزندی صحبت کنند تا آگاهی لازم ایجاد شود.

لطفی خبر داد: شهرستان تنگستان در آخرین آمار فرزند آوری با یک رشد مثبت حدود ۶ درصدی در رتبه دوم استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر