پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۰

فکرشهر: مرکز خرید گندم بخش شبانکاره با حضور مسوولین افتتاح شد.

به گزارش «فکرشهر» از بخشداری شبانکاره، در مراسمی با حضور مسوولین استان و شهرستان و بخش شبانکاره، مرکز خرید گندم بخش شبانکاره با ظرفیت بیش از 3 هزار تن افتتاح شد.

بخشدار شبانکاره، در این مراسم اظهار داشت: با توجه به این که شبانکاره قطب کشاورزی شهرستان و استان در بحث کشت محصول استراتژیک گندم است و همه ساله بیشترین میزان برداشت گندم استان از این بخش است و همچنین با توجه به سال پر بارشی که داشتیم، یکی از خواسته‌های کشاورزان بخش شبانکاره این بود که مرکز خرید گندم را در بخش داشته باشیم.

«حسینی» افزود: این امر به همت مدیر تعاون روستایی بخش شبانکاره با پیگیری و تلاش در شهرستان و استان با همکاری و همراهی مسوولین استان بوشهر و شهرستان دشتستان تحقق پیدا کرد و امروز در آستانه فصل برداشت این محصول استراتژیک افتتاح مرکز خرید گندم را در بخش داریم.

«دهقان»، معاون برنامه ریزی فرماندار دشتستان نیز اظهار داشت: با توجه به این که دولت بیشتر به محصولات استراتژیک روی آورده و کشاورزان نیز در بخش شبانکاره در خصوص رعایت الگوی کشت امسال همکاری خوبی با جهاد کشاورزی داشتند، شاهد تولید خوب گندم این محصول استراتژیک در بخش شبانکاره هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه شبانکاره نیز در این مراسم، با تقدیر و تشکر از مسوول تعاون روستایی گفت: از کشاورزان درخواست می کنم که با توجه به فصل برداشت گندم، در خصوص زکات آن و کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر