پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۶۴
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: روزنامه کیهان نوشت: «فرهنگستان هنر» به بهانه فوت کیومرث پوراحمد بیانیه‌ای منتشر کرده که بخش‌هایی از آن توسط رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بازنشر داده شد. این مجموعه هم‌اکنون جولانگاه اصحاب فتنه با عناوین و سمت‌های مختلف است.

به گزارش فکرشهر، «فرهنگستان هنر» به بهانه فوت کیومرث پوراحمد بیانیه‌ای با مضامینی تند و کنایه‌هایی روشن منتشر کرده است که بخش‌هایی از آن توسط رسانه‌های ضدانقلاب و معاند بازنشر داده شد. فرهنگستان هنر در سال ۱۳۷۷ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با رسالت ارتقای فرهنگ اسلامی برای مقابله با تهدید‌های فرهنگ مهاجم تاسیس شد. مؤسس این مجموعه میرحسین موسوی بود. میراث موسوی سال‌ها در دست اطرافیانش اداره شد و در سال ۸۸ به‌عنوان «اتاق فکر هنری فتنه» میدان‌داری کرد.

کیهان در ادامه نوشت: مدیر این مجموعه دولتی «بهمن نامور مطلق» است. وی در فرانسه تحصیل کرده و در زمان ریاست میرحسین موسوی به‌عنوان دبیر این مجموعه مشغول به کار بوده است.

نامور مطلق از معتمدین و نزدیکان میرحسین موسوی است. این مجموعه هم‌اکنون جولانگاه اصحاب فتنه با عناوین و سمت‌های مختلف است. این مجموعه در حالی با مدیران و روند سابق خود به کارش ادامه می‌دهد که جزو دستگاه‌های زیرمجموعه ریاست جمهوری و رئیس آن منصوب شخص رئیس‌جمهور است؛ با این حال هم‌اکنون اکثریت قاطع مدیران آن افراد به‌جامانده از زمان میرحسین موسوی هستند!

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر