پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۳۴۶
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: در یک سال اخیر ۲۳۰ پروژه شاخص عمرانی در ۴۰ شهر استان بوشهر اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید محمودی عصر پنج شنبه در نشست شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی، میلیون‌ها مسافر و گردشگر وارد استان بوشهر شدند که نحوه میزبانی شهرداران از مهمانان نوروزی مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با بیان اینکه شهرداری‌ها خط مقدم استقبال و خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی هستند افزود: بحمدالله امسال شاهد رضایت‌مندی بیشتر مردم از حجم و کیفیت خدمات به مهمانان بودیم.

وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها مورد توجه و تاکید قرار دارد و شهرداران موظف به تکمیل طرح‌های نیمه تمام هستند.

محمودی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات شهرداری‌ها نسبت به سنوات قبل کاملاً متفاوت است گفت: نظارت دقیق و مستمری بر نحوه هزینه‌کرد و اجرای با کیفیت پروژه‌ها انجام شده و اجازه نمی‌دهیم، کیفیت طرح‌ها پایین بیاید.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر ابراز داشت: در یک سال اخیر بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان ارزش افزوده بین ۴۰ شهرداری توزیع شد و همچنین ۲۴۹ میلیارد تومان نیز از محل ده درصد ارزش افزوده ملی به شهرداری‌ها تخصیص یافت.

محمودی از اجرای ۲۳۰ پروژه شاخص عمران شهری در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در یک سال اخیر ۲۳۰ پروژه شاخص عمرانی در ۴۰ شهر استان اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر