شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۴۶۷
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

فکرشهر: امام جمعه کاکی با تاکید بر حمایت از کشاورزان گفت: انتظار می‌رود با نظارت بیشتر، جلوی نرخ‌گذاری خارج از عرف برخی کمباین‌داران گرفته شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین حسین‌پور عصر شنبه در جمع مردم کاکی خواستار رسیدگی مسئولان، در زمینه مسئله مهم نحوه خرید تضمینی گندم بخش شد و اظهار داشت: توجه جدی به رفع مشکلات و مسائل کشاورزان و سربازان تولید در جنگ اقتصادی کشور ضروری است.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر نرخ کمباین‌ها و مطالبات خارج از عرفی که بعضی از کمباین داران از کشاورزان دارند، تصریح کرد: رسیدگی ویژه مسئولان به این موضوع یکی از مطالبات کشاورزان است.

امام جمعه کاکی اظهار داشت: تسریع در روند تحویل گندم از کشاورز و درصد رطوبت گندم برداشت شده در بخش کاکی که بیشتر از ۲۰ کیلومتر با ساحل دریا همجوار است، می‌بایست مانند استان‌های شمالی کشور مورد توجه مسئولان قرار گرفته و رفع شود.

وی از مسئولان خواست با برنامه ریزی و توجه لازم به کشاورزان بخش کاکی مانع سردرگمی و هزینه کرد بیشتر آنان برای رفت و آمد در مسیر بخش‌ها و شهرستان‌های همسایه شوند.

حسین‌پور اظهار داشت: انتظار ما از مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان و استان، اداره غله و عامل خریدهای فعال تعاونی روستایی و …مدیریت موضوع و پیگیری لازم آن تا حصول نتیجه است.

حجت الاسلام حسین پور از پیگیری لازم بخشدار کاکی و رفتار عامل خرید تعاونی روستایی نیز تشکر کرد.

میزان سطح زیر کشت زراعت دیم کشاورزان حاشیه رودخانه مند بخش کاکی به تنهایی سبب شده است تا شهرستان دشتی با پنج شهرستان در کشت و تولید زراعت دیم برابری کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر