شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۷۳
سه‌شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: ۱۳ پروژه عمرانی در روستاهای بدون دهیاری تنگستان اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲۶ روستای فاقد دهیاری در شهرستان تنگستان وجود دارد که اکثر آنها در بخش مرکزی واقع شده است.

وی اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای روستاهای فاقد دهیاری، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص دادیم که در این شش ماه اخیر، حدود ۱۳ پروژه عمرانی شامل آسفالت، پیاده‌روسازی، زیرسازی کوچه و معابر، ساخت دیوار حفاظتی، ایجاد روشنایی و… با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این روستاها در حال انجام است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: هر ماه طی یک جلسه که در فرمانداری برگزار می‌شود، مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش کارها و اقدامات خود در این روستاها را به فرمانداری اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های قانونی که در دستگاه‌های اجرایی وجود دارد را به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: این اقدامات هم در تولیدات دامی مانند مواد غذایی لبنی و گوشت، هم برای کمک به اقتصاد شهرستان و هم جلوگیری از خروج افراد از روستاها، کمک خواهد کرد.

لطفی یادآور شد: اگر افرادی در روستاهای فاقد دهیاری متقاضی اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی باشند، آمادگی داریم به طرق مختلف و با اعطای تسهیلات، از متقاضیان اجرای کسب و کار در روستا حمایت و پشتیبانی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر