چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۱۵۵
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نقش زنان لرده در مبارزه با انگلیس برجسته است که باید محتوای رسانه‌ای فاخر متناسب با این حماسه تولید شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر دوشنبه در نشست با مسئولان صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه رسانه در جامعه حیات‌بخش و راهبردی است، اظهار داشت: رسانه قوی، کارآمد و مؤثر می‌تواند زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رسانه در محاسبات مدیریت جهان دارای نقش مهم و استراتژیک است، اظهار داشت: اکنون جایگاه رسانه از درجه حساس گذشته و حیاتی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اهمیت گسترش و ارتباط نوین در رسانه و نقش آن در منظومه حیات جامعه و معماری ادراک گفت: بزرگترین ابزار تهاجم برای جهان استکبار رسانه است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه صدا و سیما ملی و استانی در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار است، بیان کرد: اکنون جنگ رسانه‌ای پنهان در جهان وجود دارد که این نوع تهاجم از جنگ سرد گذشته است.

وی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای جهان استکبار علیه نظام اسلامی ایران قشر جوان و بانوان مورد هدف اصلی قرار دارند اضافه کرد: تقویت خط مقاومت با تولید برنامه‌ها متناسب با ظرفیت‌ها یک ضرورت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ظرفیت‌های استان بوشهر در موضوعات مختلف برای تولید برنامه را منحصر به فرد است و ادامه داد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های مختلف تاریخی، اقتصادی، آئینی، مناسبتی و مبارزاتی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سوژه در تولید برنامه در استان را فوق‌العاده دانست و بیان کرد: استان بوشهر با ظرفیت‌های مختلف گنج سوژه برای ارائه در شبکه‌های صدا و سیما است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مبارزات زنان لرده علیه استعمار یکی از موضوعات مهم است، یادآور شد: زنان لرده استان بوشهر در مبارزه با انگلیس استعمارگر چنان ضربه‌ای به آنان وارد کردند که این سوژه و موضوع در تولید برنامه در صدا و سیما مغفول مانده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر