جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۶۹
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: اعتبار مورد نیاز برای پروژه محور دالکی - کنارتخته از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد هادی رستمیان صبح چهارشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های راه‌سازی در دشتستان اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

و از تلاش ویژه برای تکمیل طرح‌های راهسازی نیمه تمام در محورهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا بزرگراه دیر به بوشهر در اولویت است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به روند ساخت خروجی دوم بوشهر اضافه کرد: پروژه خروجی دوم بندر بوشهر یکی دیگر از پروژه‌ها است که این مهم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به تسریع در تکمیل باند دوم محور جاده‌ای دالکی خاطر نشان کرد: یکی از طرح‌هایی که در دور دوم سفر رئیس جمهور به بوشهر مصوب شد تسریع در احداث باند دوم محور دالکی به کنارتخته بود که عملیات اجرایی این پروژه با تأمین اعتبار قطعات الف و ب آغاز می‌شود.

رستمیان اعتبار این پروژه که از چهار سال قبل آغاز شده بود را ۶۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه قبل از دولت سیزدهم با پیشرفت ۱۱ درصد تعطیل بود که با پیگیری استاندار بوشهر، و تأمین اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، در کمترین زمان ممکن، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی قطعات باند دوم محور دالکی به کنارتخته را به طول ۱۸ کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: با تکمیل این محور مهم و با اهمیت، مسیر ۲۹ کیلومتری دالکی به کنارتخته به ۱۸ کیلومتر کاهش می‌یابد و ۱۱ کیلومتر مسافت این مسیر کوتاه‌تر می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه با تکمیل این قطعات راهسازی در محور دالکی به کنارتخته، ایمنی آن ارتقا می‌یابد اضافه کرد: این محور از مسیرهای اصلی کشور به شمار می‌رود و مسیر اتصالی چهار استان بوشهر، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر