جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۴۷
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی استان تصویب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح پنجشنبه در نشست بررسی راهکاری لازم برای رونق تولید در استان بوشهر اظهار داشت: برنامه ارتقای بهره‌وری و رشد تولید از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تدوین شده است.

وی با تاکید بر اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در سفر رئیس جمهوری اضافه کرد: دستگاه‌های متولی برای عملیاتی شدن طرح‌ها بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ها در سرمایه‌گذاری ۷۶۰ هزار میلیارد تومانی اقدام کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های مختلف تخصصی دستگاه‌ها عملیاتی می‌شود تصریح کرد: راهکار عملیاتی شدن هر یک از تفاهم‌نامه‌ها به دستگاه‌های متولی متصل است که رفع مشکلات و گره‌گشایی در اجرایی شدن طرح‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار بگیرد.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به ارتقا بهره‌وری در دستگاه‌های مختلف تولیدی و خدماتی اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی یک ضرورت است که در این راستا باید راهکارهای لازم تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به تصویب ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی خاطرنشان کرد: سهم بانک‌های مختلف از منابع تسهیلاتی یاد شده باید مشخص و تقسیم شود.

استاندار بوشهر افزایش بهره‌وری را یکی از برنامه‌های مهم در بخش تولید و خدمات دانست و بیان کرد: توجه به بهره‌وری در حوزه‌های تولیدی و خدماتی باید در اولویت برنامه‌های امسال قرار بگیرد.

محمدی‌زاده اضافه کرد: علاوه بر تسهیلات اعتباری تصویب شده، دستگاه‌های مربوطه باید از محل منابع اعتباری دولتی در اجرایی شدن طرح‌های زیرساختی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر