جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۷۷
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: این هیات در اسرع وقت جلسه رسیدگی به اتهام مربوط به اهدای ۷۵ خودرو از سوی دولت به نمایندگان را برگزار و سعی می‌کند این جلسه قبل از استیضاح برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در سریعترین زمان ممکن جلسه رسیدگی به اتهام اهدای ۷۵ خودروی شاسی بلند از سوی دولت به نمایندگان را برگزار می کند.

وی افزود: ما سعی می کنیم که این جلسه قبل از جلسه استیضاح وزیر صمت برگزار شود و پیگیری ها را برای هماهنگی با اعضای هیات به منظور برگزاری این جلسه انجام می دهیم.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اظهار داشت: با توجه به گستردگی انتشار این خبر کذب، باید جلوی آن گرفته و از تشویش اذهان عمومی در این باره جلوگیری شود.

پس از طرح اتهام اهدای ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت، آموز هیات رییسه مجلس پس از بررسی موضوع، کذب بودن این مطلب را به طور رسمی اعلام کرد.

پیش از این وزارت صمت نیز در اطلاعیه ای این موضوع را رد کرده بود.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در نامه ای به دادستان کل کشور خواستار برخورد دستگاه قضایی با اتهام زنندگان به دولت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر