جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۴۲۹
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان گفت: روند طرح‌های ساخت مسکن بررسی و تسهیلات مورد نیاز فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه اراضی مورد نیاز ساخت مسکن در شهر‌های مختلف استان تأمین شده است، بیان کرد: در این راستا اراضی دولتی در محدوده شهر‌ها به این مهم اختصاص و مساحت اراضی این طرح‌ها افزایش یافته است.
 
وی با تاکید بر تسریع در ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، افزود: بر اساس ارزیابی‌ها، استان بوشهر در اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در بین دیگر استان‌ها رتبه پنجم را دارد که باید این جایگاه با تسریع در اجرایی شدن طرح‌ها ارتقا یابد.
 
استاندار بوشهر بررسی روند طرح‌های ساخت مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان را ضروری دانست و گفت: نشست‌های تخصصی بررسی روند ساخت مسکن در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تشکیل و راهکاری رفع موانع و تکمیل آن‌ها ارائه شود.
 
وی با بیان اینکه مشکلات ساخت مسکن در هر شهرستان به تفکیک باید مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: این نشست‌ها هر هفته در یکی از شهرستان‌های ستان بوشهر تشکیل و در زمینه تسریع در اجرا طرح‌ها در جلسه شورای تأمین مسکن تصمیم‌های لازم گرفته شود.
 
محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به توسعه زیرساخت‌ها در اراضی ساخت مسکن و تأمین منابع اعتباری، بیان کرد: پرداخت تسهیلات به متقاضیان این طرح‌ها در اولویت قرار بگیرد.
 
وی بر تأمین منابع اعتباری آماده‌سازی اراضی ساخت مسکن تأکید کرد و گفت: از دست‌اندرکاران ساخت مسکن در استان انتظار می‌رود تلاش جهادی در به ثمر رسیدن طرح‌های نهضت ملی مسکن داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر