جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۴۷۸
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: همزمان با مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، عصر امروز (شنبه ۹ اردیبهشت) تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی این شهر ساعت ۱۷:۳۰ برابر استقلال تهران صف آرایی می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، امروز و فردا دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با انجام چهار بازی انجام می‌شود که احتمالا حساس‌ترین آنها، مصاف تیم استقلال و پارس جنوبی و تیم پرسپولیس برابر پیکان خواهد بود.

شاگردان ساپینتو که با شکست در دربی ۱۰۰ پایتخت به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر سقوط کرده‌اند و روی کاغذ نسبت به پرسپولیس و سپاهان شانس کمتری برای قهرمانی دارند، در تلاش هستند با برد برابر پارس جنوبی جم در رقابت‌های جام حذفی باخت هفته گذشته را جبران کنند و به قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی دست یابند.

تیم‌های استقلال و پارس جنوبی تجربه‌های بسیار متفاوتی در هفته‌های گذشته‌ داشته‌اند؛ استقلالی‌ها هفته‌های متوالی در لیگ برتر حریف‌های خود را یکی پس از دیگر شکست دادند اما هفته آخر، در حساس‌ترین بازی خود برابر رقیب دیرین متحمل شکست شدند اما در آن سو، تیم پارس جنوبی سه هفته متوالی در لیگ دسته اول با باخت به رختکن رفته است اما در آخرین بازی خود با برابر استقلال ملاثانی به پیروزی رسیده است.

تیم‌های پارس جنوبی و  استقلال شش بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که اگر چه پارس جنوبی یکبار توانسته با گل به خودی برابر آبی‌پوشان در ۲۵ مردادماه سال ۱۳۹۷ به برتری برسد اما تا کنون هیچ بازیکنی از جم موفق نشده است دروازه آبی‌پوشان را باز کند. 

آخرین حضور تیم استقلال در شهر جم و دیدار مقابل پارس جنوبی این شهر مرداد ماه سال ۱۳۹۹ بود که استقلال در آن بازی موفق به شکست زرد پوشان جمی شد.

به گزارش ایسنا، تیم پارس جنوبی جم در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ دسته قرار دارد و این با شکست تیم‌های ایمان سبز شیراز و دریای بابل در ضیافت پنالتی‌ها میزبان استقلال شده است. استقلال تهران نیز با شکست تیم‌های تراکتور و ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راه یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر