پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۸۰
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی مجتمع شهید زنگی در چهار خط تولید با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیاردتومان توسط بخش خصوصی در بندرگناوه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر روز پنجشنبه در آیین عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی مجتمع شهید زنگی اظهار کرد: این پروژه زمینه ساز رشد و توسعه این منطقه می شود.

علی باستین افزود: این پروژه علاوه بر ارزش اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال می تواند یک طرح الگویی و نمونه برای آغاز فصل جدید برای مردم این شهرستان که توانمند و از تمکن مالی برخوردار هستند، قرار گیرد.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی در توسعه کشور، اقتصاد دریامحور است که ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه مناطق ساحلی از جمله تجارت، گردشگری، تولید و اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا در استان بوشهر با رویکرد بسیار خوبی تلاش می شود تا از تجارت که یکی از ظرفیت‌های ارزشمند استان است در خدمت تولید قرار گیرد.

باستین بیان کرد: بدنبال استفاده از ظرفیت های قانونی طرح تقویت کسب و کار و اقتصاد و معیشت مناطق مرزی مصوب هیات وزیران هستیم.

وی افزود: شهرستان بندری گناوه با دارابودن زیرساخت های لازم و کارهای بسیاری ارزشمند که در حوزه عمرانی، زیرساختی، راه ها، امور بندری و سرمایه گذاری در حال انجام است، می توان در امر تولید و اشتغال استفاده کرد.

باستین بیان کرد: مردم شهرستان گناوه به واسطه سابقه دیرینه در امر تجارت از سرمایه ای خوبی برخوردارند اما سرمایه گذاری در امر تولید در لین شهرستات بخوبی شکل نگرفته و انتظار می رود سرمایه های خود را در این منطقه باهدف تولید و اشتغال، هزینه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی مجتمع شهید زنگی گناوه با سرمایه ثابت در گردش در زمینه چهار خط تولید و هر خط تولید ۱۵۰ میلیادر تومان سرمایه‌گذاری در حوزه ساخت اتوی لباس، خردکن بدنه استیل، آبمیوه گیری استیل و پلاستیک هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال گذشته ۵۱ واحد صنعتی با هشت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال ۳۰ هزار نفر که ۱۰ هزار نفر آن مربوط به صنعت، معدن و تجارت بود، به بهره برداری رسید.

مهدی صفوی افزود: رویکرد وزارت صمت حمایت از تولیدات داخلی و اعمال محدودیت ها برای جلوگیری از خروج ارز است که در استان بوشهر در این راستا برای صدور مجوزهای این صنعت تمهیدات ویژه ای اندیشه شده است.

فرماندار گناوه اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های متعددی در حوزه تجارت، گردشگری، اقتصاد و دریا است که نیاز است با همکاری سرمایه گذاران بومی زمینه استفاده از این ظرفیت ها برای تولید و اشتغال ایجاد شود.

محمدتقی صفری افزود: مجموعه دولت در شهرستان آماده همکاری با سرمایه گذارانی که در زمینه تولید و اشتغال قصد سرمایه گذاری دارند، است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر