پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۰۷۶
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: فرماندار دشتی با بیان اینکه بوستان‌های نیمه تمام شهرستان تکمیل می‌شوند، گفت: شوراها از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه روستاها استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی بحرانی صبح شنبه در جمع مردم روستای کردوان علیا از توابع بخش کاکی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی وضعیت روستاها به نسبت گذشته قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: شوراها و دهیاران بر اساس ظرفیت قانونی باید مطالبه گری کنند.

فرماندار دشتی با اشاره به اقدامات دولت در دهستان کبگان افزود: بهسازی محور گزدراز-کردوان ها از مطالبات جدی مردم این بخش بوده که فاز اول آن به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.

بحرانی افزود: برای رفع مشکل کمبود کلاس درس در این روستا از طریق نوسازی مدارس و خیرین پیگیر رفع آن هستیم.

وی بیان کرد: مطالعات ساماندهی چهارراه کردوان در حال انجام است و اقدامات لازم برای ایمن سازی این مسیر در دست بررسی است.

بحرانی اضافه کرد: تکمیل بوستان‌های روستایی در دست پیگیری است و در سفر اخیر ریاست جمهور به استان اعتبار خوبی به این بخش اختصاص داده که یکی از این روستاها روستای کردوان علیا است.

وی از اصلاح شبکه برق این روستا خبر داد و گفت: برای اصلاح شبکه برق این روستا ۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و هم اکنون در مرحله مناقصه است.

بحرانی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه روستاها استفاده کنند، خاطر نشان کرد: از ظرفیت‌های روستا در جهت اشتغال جوانان استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر