سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۲۷۸
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برنامه راهبردی حفاظت از محیط زیست شهر بوشهر رونمایی شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیده هلال بحر بعد از ظهر دوشنبه در نشست رونمایی از برنامه راهبردی حفاظت از محیط زیست شهر بوشهر اظهار داشت: شهرداری‌ها به عنوان بزرگترین نهاد غیر دولتی یکی از ارکان اصلی حفظ محیط زیست شهری هستند.

وی اضافه کرد: موضوع مشارکت همه مردم برای حفظ محیط زیست بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی ضروری است از همین رو این مهم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: محیط زیست میراث آینده ما است و همه ما مکلف به حفظ آن هستیم شهر در تعاون و همبستگی با محیط زیست باید ادامه حیات بدهد نه به قیمت آن.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه‌ریزی ها، اقدامات و فعالیت توسعه شهرها می‌تواند گام مؤثری برای بهبود وضعیت محیط زیست و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشد گفتند در این حوزه شورا به عنوان یک نهاد مردمی از همه ظرفیت‌های خود برای حفظ محیط زیست استفاده می‌کند.

هلال بحر با اشاره به اینکه برنامه راهبردی حفاظت از محیط زیست بندر بوشهر ذیل کمیته محیط زیست کمیسیون بهداشت و سلامت شورا قرار دارد و هشت مأموریت برای آن تعریف شده است که برای اجرایی شدن این برنامه لازم دانستند شهرداری کارگروه‌های مربوطه را به زودی تشکیل دهد.

وی همچنین از همکاران شورا و شهرداری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان محیط زیست که در تهیه این برنامه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر