پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۸۳۸۲
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر گفت: کشیدن ضامن کپسول آتش نشانی و جوسازی ۲ دختر دانش آموز مبنی بدحالی و مسمومیت باعث تعطیلی ۲ روزه مدرسه ای در این شهرستان شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رضا شفیع زاده سماکوش شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: یک مورد بدحالی محصلان در یکی از مدارس بابلسر در روزهای اخیر داشتیم که ۲ دانش‌آموز دختر شیطنت کردند و با کشیدن ضامن کپسول آتش‌نشانی جوی باعنوان مسمومیت راه انداختند که باعث تعطیلی ۲ روزه مدرسه شد.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات حفاظتی و امنیتی در مدرسه انجام شد و در نهایت مشخص شد که موضوع مسمومیت جوسازی و شیطنت ۲ دانش‌آموز آموز دختر بوده است.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر ادامه داد: ۳۸ مدیر مدرسه امسال به دلیل بازنشستگی و ناکارآمدی در این شهرستان جابجا می‌شوند.

شفیع‌زاده سماکوش تصریح کرد: ۲۳ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان بابلسر در حال تحصیل هستند که از این تعداد پنج هزار دانش‌آموز در ۴۳ مدرسه غیرانتفاعی و ۱۸ هزار دانش‌آموز در ۱۰۷ مدرسه دولتی درس می‌خوانند.

این مقام مسوول گفت: یک چهارم دانش‌آموزان مدارس شهرستان بابلسر در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند و در تعدادی از مدارس از این دست با مشکل فضا و فیزیک مدرسه مواجه هستیم.

شفیع‌زاده سماکوش خاطرنشان کرد: مدرسه مرحوم مهدی‌تبار هادی‌شهر از مهر ماه سال آینده بازگشایی می‌شود.

رییس اداره آموزش و پرورش بابلسر افزود: دریافت مبلغ اجباری در مدارس دولتی تخلف است، اما خانواده‌ها به خواست خودشان می‌توانند کمک کنند. مدیران حق ندارند ارائه خدمات را منوط به پرداخت پول کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر