جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۳۸۷۹۳
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: دانش‌آموز ۱۴ ساله در بلوار امیرکبیر شهریار مورد حمله سگ نگهبان یک کارگاه چوب‌بری قرار گرفت و در حالی که سعی می‌کرد از صحنه فرار کند، بر اثر تصادف با یک تاکسی جان خود را از دست داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، 23 اردیبهشت‌ماه ویدیویی از تصاویر دوربین مداربسته در بلوار امیرکبیر شهرستان شهریار منتشر شد و حکایت از حمله یک سگ به دانش‌آموز در حال عبور از منطقه داشت که در اثر این حمله این پسر حدوداً 14 ساله هنگام عبور از خیابان با خودرو تاکسی برخورد و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

از روز وقوع این حادثه تا به این لحظه پیگیری‌های متعددی از دستگاه‌های نظارتی و خدماتی شهرستان شهریار برای شرح این اتفاق از سوی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم صورت گرفته اما در ابتدا فرمانداری موضوع را در دستور کار شهرداری شهریار برای پیگیری معرفی کرد اما با پیگیری‌های متعددی که از شهرداری انجام شد، معاونت خدمات شهری رسیدگی به پرونده را به سازمان پسماند شهرداری ارجاع داد و در ادامه پیگیری‌ها و تماس‌های مکرر از این مجموعه بی‌پاسخ ماند و سرانجام امروز نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما پس از تکمیل پرونده درباره جزئیات این حادثه توضیحات لازم را به‌منظور تنویر افکار عمومی ارائه کرد.

سرهنگ پیمان فتاحی ضمن تأیید حمله سگ و تصادف یک نوجوان با خودرو اظهار داشت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: پلیس با حضور در صحنه و تحقیقات انجام شده راننده خودرو را بازداشت می‌کند و پرونده تشکیل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به تحقیقات محلی و مشخص شدن صاحب سگ نگهبان در ادامه گفت: پلیس صاحب سگ نگهبان را بازداشت و پرونده و تحقیقات در این رابطه تشکیل می‌شود که در نهایت راننده خودرو و صاحب سگ نگهبان با قرار وثقیه و با دستور مقام قضایی آزاد می‌شوند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متأسفانه پس از حمله سگ نگهبان به نوجوان جان باخته، سگ توسط صاحبش مفقود شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: پلیس پرونده حادثه مذکور را پس از بررسی جوانب مختلف به دستگاه قضایی ارجاع داده است که مقام قضائی نتیجه نهایی را به ولی دم جان باخته اعلام خواهد کرد.

تصادف مأمور راهور حین کمک به نوجوانی شهریاری

در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش آموزی در شهرستان شهریار مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود که در این زمینه با سرهنگ پیمان همایی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران گفت‌وگو کردیم.

سرهنگ همایی با تأیید تصادف مأمور راهور در حین کمک به نوجوان شهریاری اظهار داشت: مأمور راهور غرب استان تهران در بلوار امیرکبیر در حین کمک به نوجوانی که پس از حمله سگ نگهبان تصادف کرده بود با توسط خودرو وانت بار تصادف می کند.

وی به انتقال مأمور راهور به بیمارستان اشاره کرد و افزود: مأمور راهور پس از انتقال به بیمارستان به صورت سرپایی درمان و به منزل منتقل می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهور غرب استان تهران در پایان گفت: خودرو مذکور توقیف و راننده خاطی بازداشت می‌شود و پلیس برای این حادثه پرونده تشکیل می‌دهد تا مراجع قضایی نسبت به حادثه تصمیم‌گیری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر