شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۰۰۱
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: امیدآفرینی به مردم یکی از مأموریت‌های مهم گروه‌های جهادی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی برتر شهرستان دیر با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت: باید از ظرفیت تمام گروه‌های جهادی شهرستان برای خدمت رسانی به مردم و نیازمندان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بابیان اینکه رضایت مردم از گروه‌های جهادی، نهادها و ادارات، رضایتمندی آنها از نظام اسلامی را در پی دارد، افزود: با حضور گروه‌های جهادی در کنار مردم و محرومین، هدف والای رضایت مردم از نظام اسلامی محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی باید با توجه به نیاز روز جامعه فعالیت‌های خود را دنبال کنند و حضور مؤثر و هدفمند در میدان‌های جهادی ضروری است.

حسینی نیا امیدآفرینی به مردم را یکی از مأموریت‌های مهم گروه‌های جهادی دانست و بیان کرد: دشمن با برنامه ریزی در فضای حقیقی و مجازی به دنبال تأثیرگذاری بر روی اذهان جامعه است که گروه‌های جهادی باید در این عرصه‌ها نیز فعالیت داشته و امیدآفرینی کنند.

فرمانده سپاه شهرستان دیر با تاکید بر اینکه مسئولیت ما وقتی انجام می‌شود که مردم از ما راضی شده باشند، عنوان کرد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، آموزشی و … بزرگترین جهاد تبیین است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر