جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۵۰۲
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: امام جمعه اهل سنت بخش سیراف گفت: اتحاد مردم ایران مانعی بزرگ در مقابل دشمنان است که در فتح خرمشهر این موضوع را دیدیم.

به گزارش فکرشهر، شیخ حسین افروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی به سخنان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: سپاس بی حد بر خداوند منان که کشور جمهوری اسلامی و رزمندگان متعهد و فداکار، ایثارگران که به لطف خداوند با تمام قدرت و نیروی ایمان و در هر شرایطی که بودند مقاومت کردند که این حماسه بزرگ و ارزشمند را به ارمغان آوردند.

امام جمعه بخش سیراف ادامه داد: از همه اقشار ملت شریف اسلامی با همدلی و انسجام و اتحاد نگذاشتند که یک وجب از خاک میهن عزیز بیگانگان بیفتد.

افروز گفت: امروز اگر ایرانی مقتدر و سرافراز و مستحکم‌تر از پیش و همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگانی که در طول ۸ سال دفاع مقدس درخشیدند و خون پاک خود را فدا کردند تا اینکه ارزش‌های اسلام و آسایش و امنیت ملت ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب هیچ رخنه و صدمه‌ای به این انقلاب وارد نشود.

وی آزادی خرمشهر از دیدگاه رهبر انقلاب را اینگونه بیان کرد: سوم خرداد آزادسازی خرمشهر برای همیشه در تاریخ روز پیروزی و نماد عینی ایثار رزمندگان و شهیدان اسلام و انقلاب و همبستگی پیروزی ما از آحاد مردم و وحدت نیروهای مسلح که درس آزادگی را از مکتب سالار شهیدان آموختند و این روز، روز استقامت و پایداری ملت ایران است که برای همیشه در تاریخ به اثبات رسیده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر