جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۶۴۷
جمعه ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر راه‌اندازی شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بندر دیر با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: در چنین مناسبت‌هایی ضمن ابراز محبت به اهلبیت و برپایی مراسم جشن، باید شناخت و آشنایی با سیره و روش این شخصیت‌ها را فراموش نکنیم.

امام جمعه دیر با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر و نکوداشت شهدا و رزمندگان، افزود: مقام معظم رهبری نسبت به زنده نگه داشتن این نقاط قوت و روزهای غرورآفرین تاکید زیادی دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن ولادت امام رضا (ع)، بیان داشت: در راستای قدردانی از ولی نعمت خودمان امام رضا (ع)، شهرداری و مردم و سایر دستگاه‌ها نسبت به آذین بندی فضای شهر و برپایی مجالس جشن اهتمام داشته باشند.

حسینی با گرامیداشت یاد شهدای اخیر مرزبانی و نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر که به خاطر اعدام قانونی برخی اشرار در ایران جار و جنجال راه می‌اندازند در مقابل شهادت نیروهای حافظ امنیت ما سکوت مرگبار می‌کنند که نشانه برخورد دوگانه آنها با حقوق بشر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین در هفته اخیر، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی از جایگاه مهمی برخوردار است، به گونه‌ای که عملکرد خوب آن موجب بهبود وضعیت داخلی کشور و معیشت مردم می‌شود و انفعال آن در کشور اخلال ایجاد می‌کند.

خطیب جمعه دیر با اشاره به سه اصل مهم عزت، حکمت و مصلحت در وزارت خارجه، تاکید کرد: نداشتن دیپلماسی التماسی در کلام و محتوا، اعتماد نکردن بی جا به طرف‌های مقابل و داشتن انعطاف در مواقع ضروری برای دور زدن موانع و ادامه مسیر باید در دستور کار دستگاه دیپلماسی کشور باشد.

وی افزود: سفیران دیپلماسی کشور باید اوضاع جهانی را مرتب ارزیابی کنند و بر اساس آن آینده مناسبی برای ایران در عرصه جهانی جانمایی کنند.

پاسخ عملی جمهوری اسلامی به لفاظی‌های دشمنان

حسینی با بیان اینکه قانون گذاری مهم‌تر از نظارت است، گفت: تصویب قوانین توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی موجب ریل گذاری حرکت‌های بعدی در کشور می‌شود بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه کلیت مجلس یازدهم انقلابی، جوان و پرتحرک است، عنوان کرد: شناخت مشکلات مردم و قانون گذاری برای آن مانند قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و … از نقاط قوت این دوره مجلس است.

حسینی ادامه داد: نمایندگان مجلس بدون توجه به انتخابات سال جاری نسبت به انجام وظایف خود تلاش کنند و با سایر قوا هم افزایی داشته باشند و کارهای بزرگ مجلس در سال آخر به سرانجام برسد.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مغرور نشوند و به هشدارها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب توجه کنند و آنها را عملیاتی کنند.

امام جمعه دیر با اشاره به رونمایی از موشک بالستیک خیبر، بیان کرد: رونمایی از این موشک پاسخ عملی جمهوری اسلامی به لفاظی‌های دشمنان است.

وی با اشاره به سفر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بندر دیر، یادآور شد: در دیداری که با وی داشتم مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را مطرح کردم و ایشان قول پیگیری دادند.

حسینی از راه اندازی مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر از قول معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و عنوان کرد: امیدواریم با راه اندازی این مرکز خدمات خوبی به بیماران دیالیزی ارائه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر