جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۸۲۲
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۸۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یداله شرفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و کشفیات گسترده‌ای در این زمینه شاهدیم.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در راستای حمایت از تولیدات داخلی، کارکنان فرماندهی پایگاه دریابانی کنگان با اقدامات اطلاعاتی عملیاتی در شهرستان عسلویه موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق که قصد تخلیه بار در اسکله نخل تقی را داشت توقیف کنند.

وی افزود: از این شناور توقیفی هزار و ۲۰۰ ثوب انواع پوشاک، ۱۷۰ جفت کفش، چهار هزار و ۷۷۰ لوازم جانبی موبایل، چهار هزار و ۲۷۵ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۹۰ عدد ساعت مچی دیجیتال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه ارزش ریالی کالای مکشوفه را جمعاً به ارزش ۸۵ میلیارد ریال برآورد شده که تحویل مقامات قضائی گردید.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و به منظور حمایت از کالای ایرانی کارکنان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با عزمی راسخ و همکاری خوب مرزنشینان با این پدیده شوم به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر