پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۹۹۸۱
سه‌شنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت ۵۰ سری جهیزیه میان نو عروسان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، عباس روشن روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

وی افزود: در همین زمینه و همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت، تعداد ۵۰ سری جهیزیه میان نوعروسان مددجو توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: ارزش ریالی این تعداد جهیزیه  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

روشن ادامه داد: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی بوده که با کیفیت مناسب تهیه و در بین نوعروسان تحت حمایت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برنامه اهدا تعداد ۳۵۰ سری جهیزیه دیگر در دستور کار قرار گرفته که تا پایان خرداد ماه در اختیار دیگر نوعروسان مددجو قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد.

روشن بیان کرد: در سال‌جاری تلاش می شود با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم شود تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر