پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۰۹۶
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) و آخرین روز از گرامیداشت دهه کرامت با حضور خادمان آـستان قدس رضوی از ۲۶ خانواده‌ای که پارسال و امسال از خون عزیزان خود گذشتند و موجب رهایی محکومان به قصاص نفس از چوبه‌دار در زندان‌های استان بوشهر شده بودند، تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید محتشم حسینی در این آیین اظهار کرد: از این تعداد ۲۱ خانواده در سال گذشته و امسال نیز تاکنون پنج خانواده در استان بوشهر از حق قصاص و خون عزیز خود گذشته و به محکومان به قصاص زندگی دوباره‌ای بخشیدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر افزود: با همکاری شورای حل اختلاف زندان‌ها، کمیته‌های صلح‌وسازش و مراجع قضایی، رضایت برخی از شاکیان و اولیاء دم گرفته شد و آنان از حق خود گذشتند که این بیانگر روح بزرگ و ترویج ایثار است.

رئیس دادگاه کیفری استان بوشهر گفت: در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه، دادگستری استان بوشهر به‌مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) به ۹۷ زندانی که دارای شرایط بودند، یک هفته مرخصی ارفاقی داده شد.

مجید آرامی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می‌شود در مناسبت‌های گوناگون مذهبی و ملی به زندانیان دارای شرایط مرخصی‌ داده شود.

در این آئین همچنین از قاضیان دادگاه کیفری و زندان بوشهر در بخش قتل نیز تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر