جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۱۵۸
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: خارج کردن سایت‌های پسماند از محدوده شهری از جمله ضرورت‌هایی است که باید از سوی شهرداری‌های استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر پنج شنبه در شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر اظهار کرد: با تهیه طرح جامع پسماند، انتقال و ساماندهی سایت‌های پسماند اصول اولیه شهرسازی در این استان اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: شهرداری‌های استان بوشهر باید از استان‌هایی که در زمینه پسماند پیشرو هستند الگوبرداری کنند.

وی تصریح کرد: استان بوشهر ۴۰ شهر دارد که همه این شهرها با مشکل دفع پسماند روبرو هستند و باید در این زمینه گام‌های عملیاتی برداشته شود.

رستمیان یکی از مشکلات شهرهای استان را ساخت و سازهای غیرمجاز ذکر کرد و گفت: شهرداران ساخت و سازهای غیر مجاز را جدی بگیرند و با متخلفان در این خصوص برخورد شود.

۱۲ شهر استان بوشهر دارای بافت فرسوده است

وی با اشاره به صدور پروانه‌های ساختمانی از سوی شهرداری‌ها، افزود: صدور پروانه‌ها در کمترین زمان ممکن به خصوص برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رستمیان در خصوص عملکرد شهرداران استان در بافت‌های فرسوده گفت: ۱۲ شهر استان بوشهر دارای بافت فرسوده است که تاکنون عملکرد مثبتی در این خصوص نداشته و خوب عمل نکرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: با وجود تصویب قانون درآمد پایدار، تاکنون پروژه شاخصی در این خصوص از سوی شهرداری‌ها ارائه نشده و می‌طلبد شهردارها گام‌های عملیاتی بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر