جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۴۰۴۰۱
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی با پیروزی برابر براگا قهرمان جام حذفی پرتغال شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، تیم‌های پورتو و براگا یکشنبه شب در فینال جام حذفی پرتغال در حالی به میدان رفتند که پورتو با کسب برتری دو بر صفر، جام را از آن خود کرد.

پورتو و براگا در حالی به مصاف هم رفتند که در لیگ با تیم بنفیکا مثلث مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دادند اما در رقابت با بنفیکا نتیجه را واگذار کردند تا این تیم به مقام قهرمانی برسد. پورتو با ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و براگا هم با ۷۸ امتیاز با سومی به کارش پایان داد.

این سومین رویارویی پورتو و براگا در این فصل بود، در دو بازی رفت و برگشت در لیگ پرتغال، پورتو در بازی رفت با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و بازی برگشت دو تیم به تساوی بدون گل رسید.

بازی امشب حساس‌ترین جدال پورتو و براگا در فصل جاری بود و دو تیم پس از کوتاه ماندن دست‌شان در لیگ، این بار در جام حذفی به دنبال رسیدن قهرمانی بودند تا این فصل را با یک جام به پایان برسانند.

پورتو در حالی به مصاف براگا رفت که مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب شاگردان سرجیو کنسیسائو به میدان رفت، تلاش دو تیم به در نیمه اول به تساوی بدون گل رسید. در نیمه دوم در دقیقه ۵۳، پورتو با گل به خودی هورتا یک بر صفر پیش افتاد.

اوتاویو در دقیقه ۸۱ گل دوم را وارد دروازه براگا کرد تا در نهایت پورتو با پیروزی دو بر صفر برابر براگا، قهرمان جام حذفی پرتغال شود.

طارمی در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین بازی حضور داشت و در دقیقه ۷۶ یک کارت زرد دریافت کرد. همچنین در این مسابقه وندل از پورتو و سیکو نیاکاته از براگا با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند تا دو تیم مسابقه را ۱۰ نفره به پایان برسانند.

طارمی در لیگ‌ برتر پرتغال با اقتدار به عنوان آقای گلی رسید و حالا با فتح جام حذفی، فصلی‌ درخشان را به ثبت رساند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر