جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۶۶۹
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس میزان جذب اعتبارات ملی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست بررسی طرح‌های اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: مدیران استان بوشهر باید همه توان خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای از اولویت‌های استان بوشهر است گفت: ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس میزان جذب اعتبارات ملی است.

محمدی‌زاده تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های در حال اجرا است و در این زمینه اقدامات مهمی در تخصیص اعتبارات برای بهره‌برداری از این طرح‌ها انجام شده است.

وی از جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای طرح‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی استان بوشهر افزایش یافته است.

استاندار بوشهر یکی از برنامه‌های مهم امسال در توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی را اجرایی شدن تفاهم‌نامه‌ها با بخش خصوصی دانست و افزود: در این راستا امسال تحول مهم و شگرف در عرصه تولید و اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر