سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۰۸۱۱
شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلات اماکن ورزشی استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، یاسر جمالی عصر شنبه در نشست با فرماندار دشتستان اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان دشتستان اقدامات مهمی در دستور کار است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در اداره کل ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی شهرستان‌ها به ویژه در بحث استعدادیابی، ساختار بدنی و رشد ورزش در آن شهرستان است و اعتبارات در ماه آینده به صورت متوازن بین شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشه88ر افزود: در شهرستان دشتستان باید آسیب شناسی جدی شود و هیئت‌ها به صورت فعال‌تر در حوزه قهرمانی فعالیت کنند.

وی افزود: در خصوص سیستم‌های سرمایشی اماکن ورزشی، کمبودها و مشکلاتی در سراسر استان وجود دارد و اداره کل ورزش و جوانان با در نظر گرفتن اولویت‌ها برای رفع این مشکلات اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته است.

رفع مشکلات قانونی زمین

مسئول امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست گفت: به دلیل مشکلات قانونی و بحث تملک زمین که در اختیار شهرداری است اداره کل ورزش وجوانان استان تعهدی در قبال اجرای این پروژه نداشته.

عبدالرحیم نیک بین گفت: قرار بر این بود شهرداری وحدتیه با همکاری شورای شهر استعلامات لازم جهت تعیین و تکلیف این زمین از اداره ثبت و املاک انجام دهند که تاکنون پیگیری نکرده اند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان از ابتدا به دنبال اجرای قانونی این پروژه ورزشی بود که در ادامه مسیر مشکلی به وجود نیاید.

مسئول امور حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر این آمادگی را دارد که در صورت رفع موانع قانونی این طرح، بلافاصله عملیات اجرایی آن را آغاز کند.

اجرای جاده سلامت در وحدتیه

شهردار وحدتیه بیان کرد: جاده سلامت وحدتیه جانمایی نیز شده و اعتباری از سوی وزارت نفت هم برای احداث آن مصوب شده است اما عملیات اجرایی آن هنوز آغاز نشده است.

وی اضافه کرد: علیرغم نامه نگاری و پیگیری‌های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان درسال گذشته ولی این پروژه به نتیجه‌ای نرسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر