پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس‌جمهور آمریکا، که قرار است برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک برود، به علت هراس از شنود چینی‌ها، هتل خود را تغییر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از پرس‌تی‌وی نوشته است: رئیس‌جمهور آمریکا و هیأت همراه او در این سفر، به دلیل ترس از شنود، در هتل چینی «والدورف آستوریا» نیویورک اقامت نمی‌کنند.\n\nجاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید این خبر را تأیید کرد و گفت باراک اوباما و دیگر اعضای هیأت این کشور در هتل «پالاس» نیویورک اقامت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۴۶۷۳
سه‌شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: رئیس‌جمهور آمریکا، که قرار است برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک برود، به علت هراس از شنود چینی‌ها، هتل خود را تغییر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از پرس‌تی‌وی نوشته است: رئیس‌جمهور آمریکا و هیأت همراه او در این سفر، به دلیل ترس از شنود، در هتل چینی «والدورف آستوریا» نیویورک اقامت نمی‌کنند.

\n\n

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید این خبر را تأیید کرد و گفت باراک اوباما و دیگر اعضای هیأت این کشور در هتل «پالاس» نیویورک اقامت خواهند کرد.

\n\n

هتل والدورف آستوریا که متعلق به شرکت سهامی هتلداری هیلتون بود و سال گذشته به یک شرکت خوشه‌ای (کنگلومرا) چینی فروخته شد، موجب افزایش نگرانی‌های امنیتی و جاسوسی مقام‌های آمریکایی شده است.

\n\n

بر همین اساس، اوباما و مشاوران او برخلاف سنت همیشگی این بار در هتل پالاس نیویورک اقامت خواهند کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر