شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: کمبود منابع مالی مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش دشتستان است.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در جامعه است و حمایت و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.\n\nمدیر آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به موفقیت‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان در زمینه‌های مختلف، اتحاد و نظم اداری را مهم‌ترین عامل این موفقیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام اداری باعث پیشرفت کارها و در نتیجه موفقیت‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۵۴
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: کمبود منابع مالی مهم‌ترین مشکل آموزش و پرورش دشتستان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی‌فرد در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در جامعه است و حمایت و تقویت این نهاد امری لازم و ضروری است.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به موفقیت‌های مختلف آموزش و پرورش شهرستان در زمینه‌های مختلف، اتحاد و نظم اداری را مهم‌ترین عامل این موفقیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام اداری باعث پیشرفت کارها و در نتیجه موفقیت‌های مختلف می‌شود.

\n\n

لواسانی‌فرد کمبود منابع مالی را مهم‌ترین مشکلات اداری دانست و گفت: کمبود منابع مالی باعث شده است تا نتوانیم عملاً از زحمات همکاران پرتلاش اداری و آموزشی تجلیل شایسته به عمل بیاوریم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی در ارتباط با حفاظت از محیط زیست، استفاده از ظروف یکبار مصرف را به دلیل مدت زمان زیاد تجزیه، استفاده آنها را ممنوع دانست و یادآور شد: بهتر است به‌جای استفاده از این ظروف، از ظروف کاغذی یا ظروفی که به محیط زیست آسیب نرسانند استفاده کرد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان به مشکلات نمایندگی‌ها به ویژه نمایندگی بوشکان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم این بخش بتوانیم با استقرار دو آموزشگاه شبانه‌روزی از مشکلات این بخش کاسته شود.

\n\n

لواسانی‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف، مهر امسال شاهد کمترین مشکلات در این زمینه خواهیم بود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر