جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: با انعقاد تفاهم نامه شرکت ملی نفت ایران و سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشوراحداث و نگهداشت فضای سبز در ١١٠٠ هکتار از أراضی منطقه ویژه پارس اجرایی می شود...
کد خبر: ۳۸۴۲۱
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: با انعقاد تفاهم نامه شرکت ملی نفت ایران و سازمان جنگل ها،مراتع و آبخیزداری کشوراحداث و نگهداشت فضای سبز در ١١٠٠ هکتار از أراضی منطقه ویژه پارس اجرایی می شود.

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، این طرح با هدف تلاش در گسترش فرهنگ منابع طبیعی و تبدیل آن به معارف عمومی، مقابله با بیابان زدایی و فرسایش خاک و تثبیت شن در أراضی،توسعه درختکاری و برنامه ریزی و استفاده از توان و پتانسیل های مشترک در جهت حفاظت از منابع طبیعی در سطح منطقه ویژه پارس اجرایی خواهد شد.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس در این خصوص می گوید:این تفاهم نامه  با توجه به لزوم جدی توجه به مسائل زیست محیطی منطقه و ضرورت توسعه فضای سبز د همجواری با صنایع نفت و گاز به امضا مدیرعامل شرکت ملّی نفت ایران و رییس سازمان جنگل ًها، مراتع و آبخیزداری کشور رسیده است.

مهندس فریدونی  تصریح کرد: اجرای طرح احداث و اضافه شدن ١١٠٠ هکتار به  فضاهای سبز موجود در منطقه ویژه پارس طی یک بازه ی ٥ ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان ساخت: توجه به مسائل زیست محیطی و نگاه ویژه به گسترش فضاهای سبز در منطقه از اولویتهای وزارت و شرکت ملّی نفت ایران است که در سطح منطقه این مأموریتها توسط سازمان منطقه ویژه پارس دنبال می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر