جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که بدون ماسک باشند به بانک ها و ادارات جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد...
کد خبر: ۷۱۸۲۴
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، از ورود کارمندان و مراجعانی که بدون ماسک باشند به بانک ها و ادارات جلوگیری به عمل آمده و هیج خدمتی به آنان ارائه نخواهد شد.

به گزارش فکرشهر از استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند، امروز یکشنبه ـ 25 خردادماه 1399 ـ در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در بوشهر اظهار داشت: از فردا در استان مراجعه به بانک ها و ادارات بدون ماسک ممنوع خواهد بود و کارمندان هم حتما باید با ماسک در محل کار خود حضور یابند.

وی با بیان اینکه مدیران بانکی و اجرایی با کسانی که این مصوبه را رعایت نکنند برخوردکنند، افزود: اگر نتیجه آزمایش کرونای کارمندی مثبت اعلام شود و این موضوع را کتمان کند، بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، فرد مذکور متخلف محسوب شده و شدیدترین مجازات نظام اداری در حق وی اعمال خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وضعیت آمار موارد مثبت کرونا در استان نگران کننده است، گفت: با توجه به اینکه سیستم بانکی بعد از کادر درمان بیشترین درگیری با بیماری کرونا دارند، جلسه امروز ستاد استانی کرونا ویژه بانکها بوده و همکاری بانک ها و مردم با هم به روند مقابله با کرونا کمک بسیاری خواهد کرد.

گراوند با تاکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانکها توسط مردم افزود: گروههای بازرسی از ادارات و بانک ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران تشکیل شده و حوزه اداری، بانکی و بازار را به صورت سختگیرانه نظارت کنند.

استاندار بوشهر گفت: بانک های استان از دریافت اقساط به صورت حضوری خودداری کرده و همه اقساط به صورت غیر حضوری پرداخت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر