پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۰۲۴
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه آمار مبتلایان، بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر افزایش یافته است گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از این هفته مسیرهای منتهی به پارک‌ها و سواحل استان بوشهر بسته می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند عصر امروز در نشستی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: استان بوشهر در موج اول  انتشار ویروس کرونا از وضعیت خوبی در قطع انتقال زنجیره انتقال برخوردار بود چراکه کمترین بیماری در استان بوشهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه پس از بازگشایی مجدد  مراکز گوناگون و رفع محدودیت‌ها با بی توجهی برخی افراد زمینه افزایش بیماران کرونایی فراهم شد افزود: در عرصه مقابله با بیماری کرونا همه بخش‌ها از جمله اصناف، بانک‌ها، بازار، ادارات، شرکت‌ها و صنایع همکاری قابل توجهی داشته‌اند که سبب شد بیماری کرونا مدیریت شود.

استاندار بوشهربا بیان اینکه در حوزه نظام اداری، بازار، بانک‌ها و دیگر مراکز کنترل مطلوبی ایجاد شد گفت: در این راستا طرح  نیروگاه اتمی بوشهر با رعایت پروتکل بهداشتی حتی یک روز متوقف نشد.

گراوند با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌ها راهی جزء رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیست گفت: استفاده از ماسک برای قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از ابتلا به کرونا امری مهم و ضروری است.

وی، با بیان اینکه اکنون بیش از ۷۰ درصد کارکنان ادارات استان بوشهر از ماسک استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: همراهی مردم و بازاریان در مقابله با بیماری کرونا ستودنی است ولی برخی افراد که رعایت نمی‌کنند سبب انتقال این ویروس می‌شود.

گراوند با بیان اینکه برخی شهرستان‌های  استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد افزود: اکنون شهرستان‌های بوشهر، گناوه، کنگان و دشتستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها در برخی نقاط استان بوشهر برای کنترل کرونا اعمال می‌شود خاطرنشان کرد: اگر صنفی در مقابله با کرونا پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکند برخورد قضایی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر