جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۷۸
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: سردار شهید سلیمانی مایه شوکت و مباهات ایران و اسلام بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: انسان باتقوا می‌تواند به مقامی برسد که کارهایی را که خدا انجام می‌دهد بتواند انجام دهد.

وی اضافه کرد: خدا بر هر چیزی تواناست و بنده خدا اگر فرمان خدا را ببرد گوشه‌ای از قدرت خدا به او می‌رسد. خدا خصلت‌ها و ویژگی‌های خودش را به انسان با تقوا می‌دهد و اگر می‌خواهیم به ویژگی‌های خدایی برسیم باید باتقوا باشیم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: ما مصداق‌های زیادی از آدم‌های متقی داریم؛ آیت الله سید رضا بهاالدینی نمونه یک انسان متقی بود و عجیب قدرتی داشت و سالک و عابدی واقعی بود.

وی با اشاره اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی قرار داریم گفت: شهید سلیمانی سردار حفظ اسلام بود و مایه آبرو داری، شوکت و عظمت اسلام بود. ایشان رکن نیروهای مسلح و امنیتی کشور بود.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: شخصیت سردار دل‌ها درگذر زمان بیشتر شناخته خواهد شد. باید سال‌ها و قرن‌ها بیاید تا ما این شخصیت را بشناسیم. سردار سلیمانی مایه مباهات اسلام و مسلمین بود.

امام جمعه عسلویه به روز ۹ دی روز بصیرت اشاره کرد و افزود: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است. روز حماسه مثال زدنی و روزی کم نظیر در نهضت اسلامی است. مردم انقلابی به خوبی تشخیص دادند و وارد صحنه شدند و به همه دسیسه‌های دشمن پایان دادند و طومار دشمن درهم پیچیدند. مسئولین باید قدر این مردم بدانند و در برابر آنان سر تعظیم فرود آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر