پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در اظهار نظری عجیب که حاصل سال ها تجربه و تحقیقات میدانی است اعلام داشتند که مصرف آب بوشهری‌ها ۲۸ درصد بیش از میانگین کشوری است. این قدر حجم تحقیقات این جمله بالاست که مطمئنا دانشمندان ناسا هم جلوی این کشف بزرگ سر تعظیم فرود خواهند آورد و حتماً در دلشان به حال این مدیر لایق غبطه خواهند خورد...
کد خبر: ۹۲۲۳۷
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

فکرشهر ـ خانم کوچیک: مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در اظهار نظری عجیب که حاصل سال ها تجربه و تحقیقات میدانی است اعلام داشتند که مصرف آب بوشهری‌ها ۲۸ درصد بیش از میانگین کشوری است. این قدر حجم تحقیقات این جمله بالاست که مطمئنا دانشمندان ناسا هم جلوی این کشف بزرگ سر تعظیم فرود خواهند آورد و حتماً در دلشان به حال این مدیر لایق غبطه خواهند خورد.

 به دلیل این که یک بانوی محترمه هستم، نمی توانم به محل کار این مدیرعامل مراجعه کنم و یقه اش را بگیرم و چند حرف کوچه بازاری حواله اش کنم که مرد حسابی؛ آقای مدیر عامل نسبتا محترم؛ مصرف آب استان های جنوبی باید دویست برابر دیگر استان های خنک کشور یا صد برابر میانگین کشوری باشد. یعنی شما اختلاف دمای هوا در بوشهر و دیگر استان ها را ملاحظه نمی‌کنید؟ همین چند روز گذشته را بیاد آوردید! هوا آن قدر گرم بود که جنابتان، همکاران‌تان و کارمندان دیگر دستگاه های اجرایی سعی کردند به اداره مراجعه نکنند و دورکاری را زیر کولر سی و شش هزار تجربه کنند.

مرد حسابی همین تحليل های صد من یک غاز را دارید که وضعیت کشور این گونه است. اصلا شاید مقصر شما و امثال شما باشد که این گونه آمارها را برای رییس جمهور می‌فرستید و باعث می شوید مردم بعد از هر سخنرانی رییس جمهور، اندکی شادی را با چاشنی حرف های چارواداری تقدیم دولت کنند.

آقای مدیرعامل؛ این تحلیل شما درست مثل این است که بفرمایید مردم شریف استان بوشهر به دلیل صرفه جویی در انرژی، آن هم در ایام تابستان، بخاری گازی منزل را روشن می‌کنند و از این حیث در کشور و حتی خاورميانه رتبه اول را کسب کردند. تمام ترس من این است که در معاونت های آموزشی و پژوهشی تان فقط توانسته اند به این نکات دست یابید و آن مغزهای زنگ زده به دیگر مشکلاتی که باعث بالا رفتن میانگین مصرف شده است، ورود نکرده اند.

اما نکته پایانی اینجاست که اگر قول دهید بنده را استخدام کنید، خواهم گفت که علت بالا رفتن مصرف، نبود کنتور مصرفی برای مشترکان خانگی و اداری است. جایی که بدون نگرانی می‌خورند و می آشامند ولی اصراف هم می‌کنند. قطعا اینجا منظور از مشترک خانگی، فرماندار، معاون، مدیر کل و خدای نکرده منزل شهردار نیست. منظور آن مشترکانی هستند که از شاه لوله فقط برای غسل و وضو استفاده می‌کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر