شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۴۳۹
جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۹

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در عسلویه حفظ و تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: آن امام بزرگوار به شیعیان سفارش می‌کردند که مایه زینت ما باشید نه مایه ننگ ما و دوستی‌ها را به سوی ما جلب کنید.

وی به فرازی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند انسجام، اقتدار و اشراف دولت خیلی مهم است و نباید از درون دولت چند صدا بیرون بیاید. اگر چند صدایی در دولت باشد ذهنیت مردم و افکار عمومی به کلی خراب می‌شود.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: باید حرف‌ها یکی باشد و در عمل هم انسجام داشته باشند و در کارهایی که به چند بخش از دولت مربوط می‌شود باید همکاری کنند که کار خوب انجام شود.

هاشمی نژاد هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان کرد: نیروی انتظامی سهم بزرگی در عرصه امنیت دارد و اگر منصفانه قضاوت کنیم بخش مهمی از اقتدار و امنیت کشور مرهون این عزیزان است. بخشی از موفقیت نیروی انتظامی هم خود این مردم هستند.

وی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: در هفته وحدت برنامه‌هایی برگزار می‌شود و مردم در این برنامه‌ها شرکت کنند. وحدت و همدلی در شهرستان ما مهم است. همه کوشش کنند این وحدت مثال زدنی را حفظ کنند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: ما از هر کس در مسیر وحدت حرکت کند پشتیبانی می‌کنیم و تقدیر و تشکر می‌کنیم و با هر کس در راستای اختلاف قدم بردارد مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه تمسک ما به مقتدا و رهبرمان است اضافه کرد: ایشان نسبت به وحدت حساس هستند. امام راحل (ره) هم در بحث وحدت بسیار حساس بودند ما با وحدت و همدلی موفق هستیم و با اختلاف موفق نمی‌شویم. دشمنان هم از وحدت ما هراس دارند و از تفرقه ما خوشحال می‌شوند.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار در محراب نماز در حالی که در سن ۸۰ سالگی بود توسط منافقین کوردل به شهادت رسید. این شهید ساده زیست بود و زندگی زاهدانه‌ای داشت و بسیار متواضع و فروتن بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر