شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر از تالیف کتاب زندگینامه 34 شهید روحانی این استان که به صورت داستان و رمان می‌باشد، خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد عوض‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای روحانی با بیان اینکه روحانیت استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس در کنار تحصیل علم و دانش اسلحه به دست گرفتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام به میادین نبرد حق علیه باطل رفتند، افزود: روحانیون و علما تکیه‌گاه محرومان بودند و مردم با وجود آنها مشکلات مادی و معنوی خود را برطرف می‌کردند.
کد خبر: ۱۰۱۰۹
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر از تالیف کتاب زندگینامه 34 شهید روحانی این استان که به صورت داستان و رمان می‌باشد، خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد عوض‌پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدای روحانی با بیان اینکه روحانیت استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس در کنار تحصیل علم و دانش اسلحه به دست گرفتند و برای دفاع از انقلاب و اسلام به میادین نبرد حق علیه باطل رفتند، افزود: روحانیون و علما تکیه‌گاه محرومان بودند و مردم با وجود آنها مشکلات مادی و معنوی خود را برطرف می‌کردند.

\n\n

وی با بیان اینکه روحانیت بوشهر از بقیه روحانیت کشور مستثنی نبوده و جلودار و میدان‌دار مردم این استان در دفاع از اسلام، کشور، امام، ولایت و مقام معظم رهبری بودند،‌ تاکید کرد: اگر چه روحانیت در بخش فرماندهی هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به زیبایی ایفا کردند اما همه روحانیون فرماندهان معنوی سپاهیان اسلام بودند.

\n\n

عوض‌پور با بیان اینکه مردم نسبت به 34 شهید روحانی اطلاعات کمتری دارند‌، تصریح کرد: به خاطر این خلأ معرفتی در خصوص شهدای روحانیت در بین مردم، نماینده ولی فقیه در بوشهر نسبت به برگزاری این یادواره تاکید کرد.‌

\n\n

دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر اضافه کرد: در طول 60 روز پیش از اجرای یادواره با تک‌تک خانواده شهدا ارتباط برقرار کردیم تا از این طریق از آن شهدا اطلاعاتی بدست آورده و باعث آگاهی بیشتر مردم در این زمینه شویم.

\n\n

عوض‌پور از تالیف کتاب زندگینامه 34 شهید روحانی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب به صورت داستان و رمان می‌باشد که 80 درصد آن انجام شده است.

\n\n

وی با تاکید براینکه این آغاز کا برای کارهای بزرگتری است، افزود: قبل از برگزاری یادواره شهدای روحانی دیدارهایی با خانواده شهدا داشته‌ایم که قصد داریم این کار را ادامه دهیم و همچنین از آثار شهدا یادمانی تهیه کنیم تا بیشتر معرفی شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر