يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: امام جمعه بندر دیراستان بوشهر گفت: نخبگان آینده ساز و مدیران فردای کشور هستند و باید از فکر و اندیشه آنان در توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر افزود: کشور اکنون در معرض مشکل آب، محیط زیست، آسیب های اجتماعی، نظام تولید و مسائل فرهنگی روبرو است که برای آن ها راه عملی پیدا شود و آن توسط نخبگان انجام می گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل کانون حمایت از نخبگان در شهرستان گفت: با تشکیل این کانون می توانیم حمایت عملی از نخبگان داشته باشیم و در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو بیان داشت: ۱۶ آذر روز استقلال طلبی دانشجویان و ایستادگی در مقابل آمریکا است و دانشجو باید استقلال خواه و استکبار ستیز باشد.

وی حفظ و حراست از ارزش های نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هدف انقلاب اسلامی، حاکمیت اسلام و ارزش های اسلامی بود که کارگزاران نظام اسلامی باید آن را مورد توجه قراردهند.

حسینی اضافه کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در دستور کار مسئولان باشد.

فرماندار دیر نیز گفت: مرکز ثقل تولید فکر و اندیشه جلسات شورای فرهنگ عمومی است که همه اعضای آن باید با برنامه و آمادگی کامل در جلسه حضور پیدا کنند.

یونس باربرز افزود: برای اینکه بتوانیم در شهرستان موفق شویم باید در جلسه مصوبات خوب و خروجی مفیدی داشته باشیم.

وی گفت: فرهنگ عمومی جامع و گسترده است و به تنهایی حل مشکل نمی شود بلکه همگی باید در این حوزه تلاش گسترده ای داشته باشند.

فرماندار دیر بیان داشت: به موقع حضور در جلسات، رعایت وقت، انضباط کاری، احیای ترویج فرهنگ قرآنی نمونه هایی از فرهنگ عمومی است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از نخبگان شهرستان گفت: نخبگان نیاز به حمایت و تشویق دارند و در این راستا باید با برنامه و دعوت از نخبگان در جهت توسعه و حل مشکلات شهرستان گام برداریم.

غلامرضا ناطقی پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر نیز افزود: تفاهمنامه اداره فرهنگ با مجموعه هلدینگ خلیج فارس در راستای تعالی و تحکیم خانواده در دستور کار قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر