پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۴۴۵
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مولفه های مهم قدرت، گفت: روحانیت و سپاه از مؤلفه‌های اقتدار در ایران اسلامی هستند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان بوشهر اتحاد روحانیت سپاه در همه رده‌ها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران استان بوشهر با اتحاد و همدلی به‌عنوان نماد ولایت‌مداری در عرصه فکری، رفتاری و جهادی معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ۲ عنصر در نظام جمهوری اسلامی ایران و محاسبات بین‌المللی به‌عنوان مؤلفه قدرت، مهم و حیاتی محسوب می‌شوند، افزود: نهاد روحانیت و سپاه پاسداران به سبب ویژگی‌ها در زمینه خدامحوری، ولایت‌مداری، دانش و روحیه جهادی به‌عنوان نهاد مهم و مؤلفه اقتدار در ایران اسلامی است.

امام جمعه بوشهر اتحاد و همبستگی را سبب اقتدار دانست و تأکید کرد: این اتحاد ضمن اینکه سبب استحکام همه جانبه می‌شود زمینه خنثی شدن اهداف و توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه جهان استکبار در تضعیف ۲ نهاد روحانیت و سپاه پاسداران برنامه‌ریزی می‌کند افزود: ایجاد اختلاف بین این دو نهاد و تضعیف آنان از اهداف مهم جهان استکبار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر