دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۲۱۷
شنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ شنبه 2 بهمن ماه، 30 نفر است.

به گزارش فکرشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 3 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که خوشبختانه از این تعداد هیچ کدام  به کرونا مثبت قطعی، نبوده اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون 6 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 2 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 8 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 3 نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده اند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی افزود: تا کنون 2035  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 90015 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۳۰ بیمارِ دیگر

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار مبتلایان، جان‌باختگان و واکسیناسیون کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

 بر این اساس، از دیروز تا امروز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۵۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۲۶ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۴۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

تاکنون ۶ میلیون ۷۸ هزار و ۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۲۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۴۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۶۱۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از ۱۴ میلیون نفر

تاکنون ۶۰ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۴۵۲ نفر دوز اول، ۵۳ میلیون و ۵۱۷ هزار و ۵۷۳ نفر دوز دوم و ۱۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۹۹ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۸ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۲۴ دوز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۲۹ هزار و ۷۵۹ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر