شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۵۰۳
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تظاهرات مردم استان علیه کشتار وحشیانه مردم یمن، جمعه ۸ بهمن پس از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت الاسلام یوسف جمالی بیان کرد: حملات وحشیانه به مردم مظلوم یمن با حمایت دولت مستکبر آمریکا که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان این کشور منجر شده است، اندوه فراوانی میان مردم کشور‌های اسلامی و همه انسان‌های آزاده عالم پدید آورد.
 
وی عنوان کرد: امروز شرایط مردم یمن به دلیل تجاوز و بمباران همه روزه متجاوزان در کنار تحریم همه جانبه این کشور ابعاد تازه و گسترده‌ای به خود می‌گیرد و مردم سلحشور و مبارز این کشور هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می‌شوند. مردم بی دفاع و کودکان و زنان این کشور بیشترین آسیب را در حملات غیر انسانی متحمل شده‌اند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این شورا ضمن محکومیت شدید اقدام‌های غیرانسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن از سوی ائتلاف عبری ـ عربی، از مردم استان دعوت می‌کند تا بعد از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (۸ بهمن) با برگزاری تظاهرات، ضمن اعلام همدردی با مردم قهرمان یمن، خشم و انزجار خود را علیه جبهۀ عبری ـ عربی و رژیم سعودی و آمریکای مستکبر و صهیونیست کودک‌کش فریاد بزنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر