دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پس از آنکه استان بوشهر یک ماه را بدون فوتی کرونایی سپری کرد، امروز یک نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این استان فوت کرد...
کد خبر: ۱۰۵۵۰۶
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

فکرشهر: پس از آنکه استان بوشهر یک ماه را بدون فوتی کرونایی سپری کرد، امروز یک نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این استان فوت کرد.

به گزارش فکرشهر، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر امروز (چهارشنبه ۶ بهمن)، به ۶۵ نفر افزایش یافت.
 
دکتر جعفر زارعی‌زاده افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۷ مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این شمار ۲ نفر در وضعیت حاد کرونایی قرار دارند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر از ۵ دی تا ۵ بهمن هیچ موردی از فوت بر اثر کرونا را ثبت نکرده بود، گفت: متاسفانه امروز یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری داشتیم که خانمی ۷۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان بوده است.
 
وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که دو موردشان کرونا مثبت قطعی بوده‌اند.
 
دکتر زارعی زاده گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۹۰ هزار و ۴۳۲ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و دوهزار و ۳۶ نفر نیز جان باخته‌اند.
 
وی با اشاره به افزایش تعداد شهرستان‌های با وضعیت زرد کرونایی گفت: از هم استانی‌ها می‌خواهم دستورالعمل بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد پیک ششم کرونا در استان نباشیم.

آخرین آمار کرونا در ایران/ بالا رفتن نگران کننده تعداد مبتلایان جدید/ ۲۹ تن جان باختند

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۸۵۱ مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۲۹ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

از دیروز تا امروز ۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۸۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۹۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۴ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۸۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر