دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۱۰۶۲۶۲
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر  به مناسبت ایام الله دهه فجر و در جمع خبرنگاران از افزایش سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبرداد و گفت : 565 طرح صنعتي درشهرک ها و نواحی استان بوشهر دردست ساخت دارد .

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شرکت شهرک های استان بوشهر، صفوی افزود: شركت شهرك هاي صنعتي استان بوشهر دارای 21 شهرك، ناحيه صنعتي و منطقه ويژه اقتصادی می باشد كه تا کنون  975   قرارداد با سرمایه گذاران در آنها منعقد شده است.

وي اظهار داشت: از این تعداد 408 واحد صنعتي با سرمايه گذاري 12144 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده و 6109 شغل ايجاد كرده است.

صفوي بيان كرد: 486 هكتار از زمين هاي شهرك هاي صنعتي استان بوشهر واگذار شده و 921 هكتار زمين آن نيز آماده واگذاري است.

وي خاطر نشان کرد: با اهتمام و پیگیری های شرکت شهرک های صنعتی از بدو تاسیس تا کنون ، در اکثر شهرستان هاي استان بوشهر شاهد احداث شهرك و ناحيه صنعتي هستیم كه زمینه ساز پیشرفت و اشتغال استان را فراهم نموده اند.

صفوي ادامه داد: تمامی  شهرك ها و نواحي صنعتي استان بوشهر به امكانات زیربنایی چون برق، آب و فیبر نوری، ایستگاه آتشنشانی تجهيز شده و 15 شهرک  و ناحیه دارای شبکه گازکشی و نیز دوشهرک بوشهر2 و برازجان دارای سیستم جمع آوردی و تصفیه فاضلاب و پساب صنعتی می باشند.

وی یادآور شد : در سال جاری تعداد 19 واحد راکد  با پشتیبانی و پیگیری مستمر شرکت شهرک ها و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته اند که زمینه اشتغال 1091  نفر را فراهم کرده اند و در سال گذشته نیز تعداد 30 واحد صنعتی با حمایتها و پیگیری های شرکت شهرک ها به چرخه تولید برگشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر