پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۷۱۵۳
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۱

فکرشهر- مصطفی منفرد: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور تأمین اعتبار خرید صندلی سه شناور برای تردد ساکنین جزیره خارگ صادر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از دفتر نماینده مجلس، عبدالکریم جمیری از تأمین اعتبار خرید صندلی سه فروند شناور برای ساکنین جزیره خارگ در دو مسیر خارگ به بوشهر و گناوه و بالعکس خبر داد.

وی افزود: با پیگیری‌ها، مذاکرات و مکاتبات متعددی که انجام شد و به طور خاص مکاتبه با وزیر نفت، با موافقت هیئت مدیره شرکت ملی نفت مقرر شد هزینه ۱۰۰ درصدی چارتر شناورها توسط وزارت نفت پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تصریح کرد: جزیره خارگ سالیان درازی است که میزبان نفت است ولی متأسفانه همچنان از امکانات اولیه بهداشتی و درمانی محروم است و برای انتقال بیماران اورژانسی چاره اندیشی نشده است.

وی تاکید کرد: موضوع تردد ساکنان این جزیره سال‌ها است که لاینحل باقی مانده و معیشت مردم را دچار مشکل و اختلال کرده است. انتظار بجایی است که نفت بی منت مشکلات مردم این جزیره که سال‌ها است لاینحل مانده است را حل کند.

جمیری خاطر نشان کرد: برای تعامل دستگاه‌های اجرایی و اعاده اعتماد و رضایت مردم باید مجموعه عملیات عمومی خارگ با شرح وظایف بدو تأسیس و با اقتدار حاکمیتی و حکمیتی حفظ شود نه اینکه خدمات دهی این مجموعه کاهش پیدا کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم یادآور شد: با پیگیری انجام شده، نشست جمعی از مسئولین استان بوشهر با مدیرعامل شرکت ملی نفت به منظور بررسی، گره گشایی و عملیاتی نمودن دستور وزیر نفت برای اختصاص سه شناور برای مسیرهای خارگ به بوشهر و خارگ به گناوه و بالعکس برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر